liteville

• rob

zijn er hier al luitjes die op een liteville mogen rijden???

en zo ja ervaringen graag ben erg benieuwd.

ik ben nog steeds erg aan het twijfelen of het wel wat is.

mooi is het zeker maar daar gaat het nie om wat mij betreft

groet Rob

• Ninko

Misschien eens een testritje aanvragen bij een Liteville dealer?

• Pens Armstrong

Was vandaag bij bike-components in Aken en daar hebben ze liteville`s staan en volgens mij ook een om te testen, mss wel maar aleen voor ff de straat op en af, dat weet ik dus niet.

Zoals eerder gezegd zijn die Duitsers lyrisch over dat merk, staan ook enkele Nicolai`s trouwens met in de liggende achtervork “made in Germany” gestansd.

Wel overwegend mat zwart die Bikes daar, beetje saai vindt ik. Tja, als je in buurt hiero ZL komt valt er mss wat te regelen. Maar vindt je die Liteville`s zo mooi ?

• John

Rob,

Ik moet nog ff wachten lbs is het aan het opbouwen, maar de wielen (fulcrum red metal zero) zal wel na de beurs worden, hetzelfde voor het stuur de Sytace oversized. Ik denk eind volgende week, als ik hem heb hoor je het wel

• rob

ja vind het wel een kek fietsie ,en als ik het zo mag geloven is het een hele mooie combi tussen xc en marathon en dat is presies wat ik zoek en hij schijnt ook nog snel te sturen ook op technische stukken en single tracks .:D

• rob

ben erg benieuwd , heb jij al getest??

en wat ga jij er mee rijden lange afstanden?

hoor het graag.

Rob

• John

Nee nog niet mee getest, en ik ga er XC en Marathon mee rijden.

• robfok

John,

spannend hoor niet getest en toch zo'n dure bike aanschaffen.

jij durft.

nou nogmaals ik ben erg benieuwd hou me op de hoogte svp.

groet Rob

• Bas

Bikeshop Amersfoort verkoopt hem ook, volgens mij hebben ze testert staan.

Greetz Bas.

• fedor

Ik ben na mijn specialized epic nu ongeveer 5 maanden in het bezit van een liteville 301 L was effe wennen,wat een strak en stijf frame.zeer direct je moet echt je techniek verfijnen.En dan………..een droom fiets!! rob schreef:

>

>

>