Kleding winter

• archangel0712

Hallo allemaal.

Ik wil binnenkort gaan beginnen met mountainbiken. Nu met de winter voor de deur is natuurlijk de vraag wat aan te doen. Zeker als beginner weet je niet goed wat je dan moet dragen. IK wilde eigenlijk niet van die strakke wielrennen boreken gaan dragen, ik hou niet zo van dat strakke…., maar meer van dat soort broeken—–> http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=13217

Draagt hier iemand nog zo'n soort of hebben jullie allemaal van die strakke ??? En is zo een korte broek aan te bevelen voor de winter icm met van die beenstukken of toch liever gaan voro een lange broek???

Wat heb je verder nog nodig ???

BVD

• huub

voor algemene vragen kun je ook de ZOEK functie op dit forum goed gebruiken.

Kom je b.v. hier uit http://www.prikpagina.nl/read.php?f=480&i=69625&t=69625

Strak of wijd maakt iedereen zelf uit. Ligt er maar aan waar jij je prettig in voelt. Korte broek met beenstukken of uit één stuk idem. Rond 5 december rijden er ook veel met een maillot en pofbroek erover :D:D

• dennisb

Ik heb zelf een mooie rode, puntige helm met een gouden kruis erop en laat vanaf mei tot 6 december mijn baard groeien

• Pete1976

Archangel,

Ik heb;

- lange broek van Specialized.

- jack met lange mouwen

- ondershirts met lange mouw(windstopper)

- handschoenen; met vingers

- hoezen voor om de schoenen; blij mee ;-))

Suc6

Pete

• FrankB

Winterschoenen , voeten warm en droog is voor mij het belangrijkste

lange broek en altijd regenjas mee.

Strakke broek vind ik fijner, ook omdat je minder gauw ergens achter blijft hangen met het fietsen.

• Jeroen van Gils

Archangel

Iedereen heeft zijn eigen voorkeur,

Ik rijd met een regejasje, wielrenshirt, handschoenen, lange broek en soms overschoentjes.

Ik ben wel een voorstander van Strakke kleding, maar iedereen doet wat hij/zij fijn vind. ik heb aan een shirt en jas genoeg dit omdat ik het vlug warm heb in de bossen.