Weet iemand hoe het mogelijk is geweest dat Arielle van Meurs verkeerd werd gestuurd bij de Bart Brentjens Classic?
Weet iemand hoe het mogelijk is geweest dat Van Houts zijn 4 1/2 min. voorsprong verspeelde? Lek gereden?
tsja, er werden bordjes omgedraaid door wandelaars enzo heb ik gehoord. Ben zelf ook een keer fout gereden op het einde, stomweg achter een groepje aanrijden en de voorste man ging de verkeerde kant op… Heb toen zelf ook geen bordje gezien. Zoiets kan natuurlijk ook van Meurs overkomen.
Van Houts had lek gereden ja en is volgens mij daarna uit de koers gestapt. Erg jammer, die had nog wel serieuze kans gemaakt!
De Limburger ma 15-10-2007
Bij de vrouwen ging de titel naar Laura Turpijn. De vriendin van Bas Peters klopte in de sprint Ariëlle van Meurs, die onderweg aan de leiding reed maar een verkeerde route nam. Van Meurs was zo boos dat Turpijn haar desondanks versloeg dat ze weg bleef bij de huldiging. Het brons ging naar Chantal Beltman.
Verkeerde weg in gestuurd of zelf gereden maakt hier niet uit lijkt me ……….
na ongeveer 80 km kwam je op een asfaltklim van 11% met na een ruime s-bocht aan de linkerkant een prachtig iets hoger gelegen terras.
Ik zat vooraan in mijn rode BORN shirten heb je naam nog gescandeerd maar je was blijkbaar zo ver weg op dat moment :D
Ik was na een feest op zaterdagavond met de racer op pad om de caloriën kwijt te raken en toch nog wat uren in de benen te krijgen als voorbereiding op 28 okt
ah ik weet al welke asfalt klim je bedoelt. Was een redelijk pittige slingerweg omhoog ja, 1 of 2 s-bochten erin… Toen begon ik te beseffen dat het gebrek aan duurtraining de afgelopen tijd erg slecht is voor het goed door kunnen rijden in een marathon :D. Het zou goed kunnen dat ik dat dus niet heb gehoord hahaha
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?