Graag zou ik jullie opinie peilen over de nieuwe Scott Scale 40
http://www.scottusa.com/gb_en/product/184/637/scale_40
Vele dank!
rede voor het plaatsen is puur omdat ik hem een beetje wil upgraden, en niet exact weet waar de zwakke punten zitten, het frame is super stijf, en het schakelen gaat ook fantastisch. Heb inmiddels stuur en zadelpen verwisseld voor Ritchey WCS scheelt alweer een beetje. Verder zadel eraf en gewisseld voor lichtere. Mochten jullie verder nog suggesties hebben, BTW de Avid remmen bevallen me stukken beter dan de XT schijven, Avid in mijn mening remt stuk gelijkmatiger en niet zo bruusk.
Groet
Misschien om het af te maken dan ook een WCS stuurnok. Staat wel mooi natuurlijk en is ook meteen een stukje lichter.
Verder zou ik er vooral niet te veel aan doen want hij is gewoon mooi af zo. En dan misschien na de winter eens kijken naar een licht setje wielen. Dat is het enige waar je nog echt een flinke stap vooruit mee kunt maken met deze fiets. Een handgespaakt setje ofzo met DT naven/velgen en wat lichtere banden erop. Een 2e wielset is zoiezo altijd fijn natuurlijk. Kun je hier mooi wegbandjes opleggen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?