licentie

• dennis immerzeel

hallo bikers,

welke licentie heb ik nodig om mee te mogen doen aan alle wedstrijden en marathons ( gaat met name om een beetje vooraan te starten na gieten heb ik dit wel nodig als je er 750 in moet halen om dan alsnog op de 521ste plek te eindigen is dit wel nodig ) daar word je niet vrolijk van maar goed dat is niet anders

Ik ben trouwens 30 jaar ( dec 31 ) en weet dus niet welke ik nodig heb.

gr mtb-er

• Luca

Je kunt altijd gewoon aan de funklasse meedoen bij een wedstrijd en dan heb je geen licentie nodig. Dat je zo ver achteraan stond bij de HRC kan twee redenen hebben: of je deed voor het eerst mee of je was gewoon heel laat met inschrijven. Als het je eerste keer was dan krijg je volgend jaar een mail van de organisatie waarmee je eerder in kunt schrijven, al geldt ook dan nog steeds nog dat het op volgorde van inschrijving gaat. Als je heel snel bent start je met een nummer ergens aan het begin van de 400.

Overigens is het een stuk makkelijker om er vanaf plekje 1200+ mensen in te halen dan voorin omdat daar gewoon relatief veel meer snelle mannen (en vrouwens trouwens) staan.

• koekjeerbij

Lid worden van een wielervereniging.

Dan een medische keuring ondergaan.

Samen met deze goedkeuring een licentie aanvragen.

Bij de wielervereniging.

Gezien je leeftijd en geen koers verleden,raad ik aan om amateur/master30+

licentie te nemen bij de KNWU.

Heb je deze licentie dan kun je middels je wachtwoord via de website,

van de KNWU jezelf inschrijven voor deze wedstrijden.

Bij wegwedstrijden & veldrijden bouw je punten op als je bij de eerste 20 weet te finishen in een koers.

Bij mountainbike haal je punten als je bij de eerste 75 eindigd.

Met deze punten word een ranglijst opgemaakt.

Deze word gebruikt voor de startopstelling,en aan het eind van het seizoen,

zijn de eerste 3 de eindwinnaars in het regelmatigheids klassement.

www.teamraats.nl

• MTB-ER

oke mannen,

het is overigens niet de bedoeling om er veel in te halen ik wil juist deze ergenis voorkomen en daarom juist een beetje vooraan starten.

heb ik een masters 30 A of een B licentie nodig C is volgens mijn geen optie

gr mtb-er

• koekjeerbij

Dennis uit franeker??

• MTB-ER

nee ,

dennis uit nieuwkoop ligt zeker niet in buurt volgende keer beter,

oat moan

• Ninko

licentie A, dit is voor internationale wedstrijden en vaak scheelt het toch maar een paar euro met een B licentie!