Tocht Puth

• Casper 01-08-11

Vandaag in Puth (Limburg) een toertocht gereden met de veelzeggende naam “de Hel van Limburg”. Nou het parcours was zeker pittig, ik heb de 50 gedaan, er was ook een 30 en een 40, maar de organisatie deed echt z'n best om er niks hels van te maken. Erg goed georganiseerd, goed uitgepijld, mensen op de moeilijke en gevaarlijke punten, goede verzorging. Zeer dik in orde dus.

Het parcours lag ruwweg tussen Sittard en Hulsberg. Niet het echte zuiden, maar echt de moeite waard. met veel klimmen en dalen, veel afwisseling in ondergrond. Wat wil een biker nog meer.

Complimenten voor de organisatie, dit is echt een tocht die iedeeen in zijn agenda moet zetten.

GRoel

• maurice

idd roel ,

was goed georganiseerd veel klimmen en dalen, en het parcour lag er best goed bij na de regen vanafgelopen week, heb de 30 maar gereden ivm gebrek aan trainig en tijd.

morris

• V-power

Ik heb gisteren de 40km gereden.

Was een mooi tocht, goed geregeld en bij de pauzes lekker slap gekletst met de organisatie. Waren als een vd eerste gestart omdat we op tijd terug in brabant moesten zijn.

Als de ondergrond nat is dan is de benaming “hel van het zuiden” zeker waar.

Ben er volgend jaar zeker weer.

Mzzl.

Jacco

• Pogo

Ik heb ook de 50 gereden maar de naam mag wel veranderd worden in het Paradijs van zuid limburg.

Ik heb werkelijk nog nooit zo lekker als daar gefietst, de route was veel mooier dan de mh2d en limburgs mooiste. Natuurlijk waren de omstandigheden ook perfect, droog weer, lekker temperatuurtje en een goede organisatie/bevoorrading. Wij zijn ook op tijd gestart zodat we ook weer op tijd terug in het brabantse waren.

Volgend jaar zeker weer!!!