GPS

• Marloes

Zijn er onder de prikkers ook mensen die met GPS rijden. Welk systeem wordt er gebruikt en hoe bevalt dit. Ik wil meer buiten de gepijlde paden rijden in hoofdzakelijk de benelux

• hans

geen ervaring. Rij volgens kaart

• Marwin

Marloes,

ik rijd nu enkele maanden met een garmin etrex hcx en moet zeggen dat deze zeer goed bevalt. het verschil tussen de cx en de hcx is de kwaliteit van de antenne wat belangrijk is onder de bomen ( bladeren ) . het is wel wennen om via de gps te rijden maar went snel.

Tevens kun je vele routes downloaden op diverse sites en in je gps zetten. Bijkomend voordeel is dat ik mijn startpunt aangeef en altijd kan zien hoe ik daar terug kan komen ivm zeer slecht richtingsgevoel.

mocht je iets overwegen kijk dan eens bij waypoint in notter betrouwbare firma met goede info en uitleg.

veel suc6

marwin

veenendaal rulezz

• Huub

In principe voldoen alle OUTDOOR gps'en voor op de mountainbike. Marktleider is Garmin. Belangrijke criteria in deze sector zijn: de ontvangst, het scherm en de bediening.

Bekijk maar het GPS gedeelte op mijn site voor meer info.

http://home.wanadoo.nl/huubc

• dennisb

ben jij die beroemde huubc die zoveel van gps weet? D:D:D:

• tjolk502

ik gebruik de Garmin GPSmap60cx. Ik heb ermee een kleuren kaart op het scherm. bevalt prima.