prikken op de brabantse wal

• Tommy

jongens en meisjes, doen wat Dennis zegt.

Tommy

• Paul Dun

Nou beste Tommy ik ken je helemaal niet, maar daar ik min of meer het initiatief voor deze tocht heb genomen lijkt mij dat nogal kort door de bocht wat jij zegt, en als dit soort uitspraken van jou de normale gang van zaken zijn dan fiets ik dus liever alleen met mijn vaste fietsmaat.

Ik heb mijzelf dus enige weken geleden opgeworpen als zijnde gids voor een dag, dus dan lijkt het mij logischer dat ik de lijnen uitzet, ik ken hier namelijk de streek als mijn broekzak!!!!!

• Biker Paul.

Tommy, HW en ik (biker Paul) weten waar DennisB woont en gaan daar dus gewoon heen, afspraak met Dennis ! We zien elkaar wel ergens :D

• BoZtrapper

Heren bikers,

Toch jammer dat heel het plan wat eigenlijk gemaakt was.?. verloren gaat :-(

Is er dan geen andere manier om toch tot een goede compromie te komen?!?!!?

Kom eens met een goed voorstel?

groeten,

Niels

• Biker Paul.

Er komt een paar man naar Dennis toe en vanaf daar gaan we volgens mij naar dat Avalon en we moeten nog ff langs Wouwse Tol om HW op te pikken, ik zie weinig tot geen moeilijkheden !

• BoZtrapper

Jammer Biker Paul,

Hoe laat zijn jullie dan bij het avelon?

• adwin

Ik heb afgesproken met Dennisb om te starten bij de avalon om half 10,maar de start lokatie of tijd maakt mij niet zo veel uit,want ik woon redelijk dichtbij,maar mss zijn er mensen die van verder moeten komen

• Biker Paul.

Ik moet van voorbij R`dam komen en ik sta de hele week al om 05:00 uur naast me nest, op zondag blijf ik meestal toch wel iets langer liggen………..

Ik ben om bij negenen bij Dennis ! Dat gaat me wel lukken :D

We gaan elkaar best tegenkomen, stay okay, avalon, van der valk…………mij een worst !!

• hwpaints

ik ben om 9.45 bij van der valk,

ik zie allemaal verschillende tijden en hoop dan ook dat het goed komt, jammer dat het een beetje menings verschil geeft maar het gaat toch om het fietsen en wie het organiseerd of voorop rijd zal mij een grote worst zijn ik rij toch achteraan met die conditie van mij,

tevens een donderdag ook nog wat brandwonden opgelopen en weet dus niet of ik het vol ga houden tot het eind

ik zie jullie op locatie , Henk

• Tommy

omdat het Dennis zijn feestje is.

Bedoel er niets onaardigs mee.

Tot zondag,

Tommy