Goede site fietskleding?

  • Sjaak Driesen

    Hallo,

    Weet iemand nog een goede site voor fiets kleding?

    Ik vind Castelli echt de mooiste en beste kleding. Ik ben best ijdel, net als de meeste wielrenners… :-) Dus voor mij alleen Castelli kleding. Ik koop altijd bij deze Castelli - shop.Maar ik vroeg me af of er nog één is.

    Groet,

    Sjaak

  • Gazellig

    Sjaak werkt gewoon bij Castelli.

  • Paul Dun

    Ik vindt Castelli maar zozo en veulste duur:S

  • Stefan

    Kijk eens op www.cyclewear.eu. Winkel in Budel heet All-active en heeft hele goede kleding van diverse merken voor hele mooie prijzen.

    Kleding van eigen merk is uitstekend.

    Grt een tevreden klant…

  • Rick

    Er zijn zat fietskleding webshops, ik bestel het nu op www.tenuta.nl vanwege geen verzendkosten en leuke prijzen!

  • stefan

    Ga zelf al jaren naar All-Active in Budel, hebben ook een online winkel met eigen merkkleding en andere merken. Zeer veel keuze in artikelen en hele mooie prijzen, zeker het eigen merk is niet duur en uitstekende kwaliteit. Kijk maar eens op www.cyclewear.eu

  • hallo

    Rick Schreef:

    ——————————————————-

    > Er zijn zat fietskleding webshops, ik bestel het

    > nu op www.tenuta.nl vanwege geen verzendkosten en

    > leuke prijzen

    DUUUUURRRRRRR!!!!!!!!

  • Peter

    Weet niet wat je zoekt, maar kijk eens op www.recyclingwear.nl.

    Duurzame fietskleding, en goede kwaliteit.

  • Stan

    Ik koop regelmatig mijn fietskleding bij een nieuwe webwinkel.

    Www.retrofietser.nl. Deze hebben een mooi assortiment aan fietskleding. Veel Italiaanse merken

    Formaggio en authentieke wielershirts van vroegere . Echt een mooie webwinkel.

    De moeite waard om eens een keer rond te kijken.

    Vr Gr.

    Stan

  • Dan

    Goed om te zien dat er zoveel webshop eigenaren hier zitten. Startpagina heeft zelf ook een fietskleding startpagina, wellicht vind je hier wat je zoekt. Mijn tip is Futurumshop, lage prijzen en goede service (ik ben niet eigenaar ;))