ik ben weer fietser

  • dennisb

    Nadat ik op 3 oktober geveld werd dooreen ontiegelijke prostaatontsteking en ik vervolgens 24 dagen zware antibioticum moest slikken, ben ik nu op het punt gekomen dat ik durf te zeggen ik ben weer een fietser.

    Ik ben afgelopen zaterdag met mijn duchenneheroemaatje voor het eerst weer eens buiten op pad gegaan. Weliswaar een rit over de weg, maar toch!

    Bijna 2 1/2 maand volledig ziektewet, daarna rustig opgebouwd en nu voor de 3e week weer fulltime aan de slag.

  • Ninko Doornbos

    Das mooi weer Dennis! Keep on going!

  • dave

    goed bezig dennis.

    niet met dat ziek zijn, maar met dat fietsen natuurlijk:D

    rustig aan opbouwen, en het weer zit op het ogenblik ook lekker mee.

    en niet vergeten te blijven genieten van het fietsen natuurlijk

  • Adwin

    Heey Dennis

    Goed om te horen dat je weer op de fiets zit ,we moeten binnenkort maar weer eens afspreken

    Adwin

  • Paul Dun

    Mooi Dennis, dat je weer fietser bent, kan ik helaas nog niet zeggen……………………………………….Maar er gloort licht aan het einde van de tunnel; als het goed is mag ik na 29 maart beginnen met revalideren (na een open hartoperatie) en zou ik deze zomer weer eens voorzichtig mijn eerste pedaalslagen op de bike kunnen gaan maken.

    Hoop dan eens met je mee te kunnen fietsen over de mooie routes rondom Bergen op Zoom!

    Gaat je goed!

    Paul

  • Adwin

    Hoi Paul

    Het gaat dus eindelijk gebeuren ,ik wens je heel veel sterkte toe ,en hoop je snel weer op de fiets te zien

    MvGr

    Adwin

  • Paul Dun

    Adwin Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi Paul

    >

    > Het gaat dus eindelijk gebeuren ,ik wens je heel

    > veel sterkte toe ,en hoop je snel weer op de fiets

    > te zien

    >

    > MvGr

    >

    > Adwin

    Sterker nog Adwin, is op 31 januari al uitgevoerd, maar is moet het wondje netjes dicht;) Dan gaan we pas lekker revalideren! Ben me nu op mijn gemakje aan het orienteren op een nieuwe bike, iets in het 29er segment denk ik zo maar

  • Biker Paul

    Goed om te lezen dat het weer goed met jullie allen gaat !

    Het komt er wat weinig van om eens wat te lezen hier, ga proberen het weer eens bij te houden !

    groeten, Paul

    die voornamelijk op de spinningbike zit

  • Adwin

    Dan is het vanaf hier weer vooruit kijken ,en hopen dat je een beetje mee zit met het revalideren

    En een 29er kan ik van harte aanbevelen ,ik zelf rij na een kleine gewennings periode alleen nog maar met de grote wielen ,en staat de Cannondale stof te verzamelen

    Ik ben er wel achter dat een paar knappe (lees“ lichte”) wielen een groot verschil maken ,en de meeste fietsen worden met relatief zware wielen afgeleverd

  • Adwin

    Paul ,kom van die spinningbike af en ga naar buiten (:P)

    Ik voel een prikkers meeting opkomen in het najaar