Schwalbe RR DD

  • Ruud

    Hallo Luitjes

    ik heb nu zo`n maand of 2 een Schwalbe Racing Ralph Double Defense 2.25 achter erop zitten,dacht dat na een tijdje dat slingertje/hobbeltje er wel uit zou gaan maar wat ik ook probeer:keihard(4bar) oppompen, superzacht (ong 1bar) hij blijft erin zitten ,komt waarschijnlijk dat die krengen gevouwen in hun verpakking zitten

    Velg/wiel is kaarsrecht

    Heeft iemand een oplossing/idee??

    Ik hoor graag

    Mvrgr Ruud

  • Remy_AMS

    Hoi Ruud …

    Ik heb het gehad met een nieuwe Smart Sam .. , zal ook een hobbel / bobbel in zodat het leek alsof ik op een shetlandpony rondreed .

    Eerst Schwalbe zelf maar eens een mailtje gestuurd , maar die wilde dat ik de band (kosteloos overigens) op zou sturen , zodat de “knappe” koppen aldaar hun oordeel konden vellen over mijn probleem . Had hier geen zin in , en ben eigenlijk dezelfde week terug gereden naar mn LBS. Die constateerde dat de band waarschijnlijk een “drukfoutje” had , en zonder morren een nieuwe pakte ,

    Misschien geen oplossing voor jouw probleem , maar ik zou het zowiezo nog een keer gaan overleggen met je LBS (Of in ieder geval de shop waar je de band vandaan hebt .)

  • klimaapmarcel

    hoi heb ik ook gehad en toen de band inderdaad hard opgepompt maar daqn op bijna 6bar en dan weer snel leeg laten tot 2 bar

    heeft goed geholpen.

    als dat niet werkt dan terug naar de winkel