helmlamp

  • Willian

    In augustus neem ik deel aan de 24 uurs race in Assen. Nu ben ik op zoek naar een goede lamp (lichtopbrengst, breedtestraling, duur accu/batterij, bevestigingsgemak) voorop mijn helm. Mensen die mij tips op basis van ervaring kunnen geven.

    Willian

  • MiketheBike

    Kijk eens voor mijnwerkerslampjes, die zet je op je helm (geen fietshelm).

    Maar waarom niet kiezen voor verlichting op je stuur, zie je iig licht in de rijrichting ipv waar je kijkt.

    Houdt er ook rekening mee dat het niet superlang mee gaat, ondanks het formaat van de accu's

    Tip: Cateye lampen/Frog…

  • Willian

    Dank voor de tip. Verlichting op het stuur heb ik, maar merk het gemis van verlichting bij bijvoorbeeld het inkijken van de bocht, voorafgaand aan de bocht.

    Willian

  • huubc

    Bij de buren 101 pagina leesplezier :D

    http://www.mountainbike.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=14479&start=0

    succes er mee.

    Ik heb zelf het DX lampje met volle tevredenheid.

    zowel op het stuur als helm te gebruiken.

  • renger

    Als je het wilt uitproberen kijk dan eens op focalprice.com

    Lasers & Flashlights > Camping & Cycling > 19LED Ultra Bright LED Headlamp with Headband (Silver)

    kost geen scheet (4 euro) en gratis toegestuurd

    focalprice is betrouwbaar, alleen het duurt ong. 3 weken voordat je het in huis hebt

  • renger

    nog zo eentje op dealextreme: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6149

  • Willian

    Dank voor de tip, ik ga het eens uitproberen

  • Goods2Sell.nl

    Dag Willian,

    Ik ben een beetje te laat maar toch wellicht voor volgend jaar (en hopelijk wordt hij dan niet om 130 afgelast!)

    Tijdens de 24 uurs heb ik ze een beetje gepromoot maar als je bij Goods2Sell.nl gaat kijken kun je ze ook zien (veel licht voor weinig)

    Good2Sell.nl/LED

    succes

  • otto

    Kijk eens op scurion.nl

    Dit zijn echte professionele lampen van Zwitserse topkwaliteit en geen Chinese rommel.

    Groetjes, Ot.