prikkersmeeting zondag

  • Biker Paul.

    Zoheeeeeee, dat was weer een lekkere rit vandaag, ff warm gefietst tot Avalon en toen HW opgepikt, de bossen van West-Brabant ingedoken met 8 man !

    `t Was wel wat drukker dan anders in de bossen mede dankzij het lekkere weer en al die reters die de racert weer op zolder hebben gepleurd :D

    Het is zeker weer voor herhaling vatbaar, ruim 65 km. op de tellerd !!

    Lekker gefietst (niet te hard:D) bakkie koffie bij de gids met een lekker appeltaartje ! Kortom, het was weer super……..Pics zijn onderweg, Dennis !

  • hwpaints

    inderdaad lekker getrapt, ruim 40 voor mij maar was voor het eerst niet leeg maar ben toch op het bankie in slaap gevallen vanmiddag, super volgende keer ben ik weer van de partij

  • adwin

    Dat bakkie en die appelgebak heb ik gemist maar voor de rest was het inderdaad

    erg prettig in het bos,ik wil de gidsen bij deze bedanken voor de rondleiding in dit mooie gebied

    Zeker voor herhaling vatbaar!!!!

  • dennisb

    Ja Adwin, bij mij verzamelen betekent meestal koffie met iets lekkers achteraf! Tot en met een bbq in de zomer

  • adwin

    Dan weet ik wel waar ik de volgende keer wil verzamelen

  • Paul Dun

    Heren,

    BBQ, appelgebak en andere versnapperingen ten spijt; vondt ik het toch erg leuk, al heb ik halverwege gelost, gaan we dit winterseizoen zeker nog een keer doen!

    Gr.,

    Paul

  • hwpaints

    de gemaakte foto's mogen doorgemaild worden, heb ik bewijs voor thuis d:

  • Biker Paul.

    Henk, ik heb geen meel adres van jou………….

  • Biker Paul.

    Kep `m al van DennisB !

  • hwpaints

    ik heb ze ontvangen thxx