kleding morgen

  • hwpaints

    Aaangezien ik altijd te warm gekleed ben wil ik wat advies van jullie voor morgen'

    wat trekken jullie aan korte broek , korte mouwtjes ik krijg het alweer koud bij die gedachte maar na 2 km loop ik meestal al weer te puffen van de hitte dus graag een klein beetje advies

    Henk

  • dennisb

    ik heb morgen aan: zweetshirt korte mouw, fietsshirt korte mouw met er overheen een fietsshirt zonder mouw (dat eventueel uitkan), mouwstukken. Of zweetshirt korte mouw met jack met lange mouwen.

    korte broek met beenstukken.

    Niet te warme handschoenen aandoen henk

  • hwpaints

    ok korte broek, shirt korte mouw met daarover dun fiets jasje lange mouw en ik heb inderdaad een paar andere handschoenen gekocht die leren met kevlar waren iet wat overdreven moet ik toe geven

    Dennis andere vraag , ik heb wat brand wonden in nek en wat lichte in gezicht niet zo heel ernstig maar ik ga lichtjes de grond in als er zweet in komt ik heb de nek af laten plakken ik wilde de rest afdekken met vaseline is dat een goed plan voor de wond kan het geen kwaad of heeft iemand anders een beter plan hiervoor

  • Paul Dun

    Qua kleding zou ik het volgende doen, doe ik ook; windicht zweetshirt, fietshirt korte mouw en mouwstukken, lange broek of driekwart en ik zou zeker overschoenen aandoen, want natte voeten krijg je geheid!

    En voor de brandwonden zou vaseline kunnen denk ik, maar iets van uierzalf of sudocreme lijkt me beter!

  • Tommy

    kijk/voel op het laatste moment, maar neem altijd van alles wat mee (in de auto).

    Kan dan op het laatste moment nog kiezen.

    Maar wordt eigenlijk altijd korte broek, bij temp. boven de 12 graden.

    Shirt met korte mouwen en evt. dun (regen)jasje. Je krijgft het snel warm, en wind is er vaak weinig in het bos.

    tot morgen,

    Tommy

  • hwpaints

    ok bedankt jongens,

    kleding gaat wel lukken ga nog even navragen voor mijn wondjes, en hopelijk vannacht eens slapen misschien een sterke borrel vanavond dat moet helpen

    tot morgen

  • dennisb

    Er is een speciale pleister voor brand- en schaafwonden.

    Heb ik vorig jaar gebruikt bij gruwelijk geschaafde knietjes.

    9 dagen er op laten zitten en………….. korstloos genezen.

    de naam is ALLEVYN, verkrijgbaar bij de apotheek en betere drogist, werkelijk formidabel!!!

  • Biker Paul.

    Er staat weinig wind morgen, we rijden beschut dus een windstoppertje lijkt me overbodig ! Korte broek, beenstukken, dun lange mouwen shirt met een zweethemdje eronder, bandana onder de helm. Ik heb niet graag natte poten maar overschoenen vind ik iets te veel van het goede…………

  • dennisb

    misschien nog een pleister over je mond? :D:D:D:D

  • robbie34

    Hangt ervan waar je rijdt! Heb vandaag alléén maar modder gezien, dus de overschoentjes waren een goede keus.

    En inderdaad boven de 10 graden, heb ik ook altijd een korte broek aan. Voel de regen en modder liever op mijn benen, dan dat de overbroek nat wordt en gaat kleven.