prikken op de brabantse wal

  • dennisb

    Zondagochtend 9.30 paviljoen Avalon op de heide te Bergen op Zoom. (desnoods kom ik je met de fiets ophalen bij de Wouwse Tol Van der Valk Bergen op Zoom.

    In ieder geval aanwezig: dennisb, tommy, bikerpaul, pauldun(?) adwin en zijn maat.

    liefhebbers? meelmemaarentkomgoed!

  • Paul Dun

    Tuurlijk ben ik erbij, zal ik gelijk even uitleg geven over mijn nickname. Overigens gaat mijn partner in crime en tevens zwager Niels ook mee.

  • hwpaints

    ik ga ook mee alleen moet je even uitleggen waar avalon precies licht

  • dennisb

    kom maar naar de wouwse tol net als de andere keren. tegen kwart voor 10. is voor jouw veeeeel makkelijker.

  • hwpaints

    mooi ik zal er wezen

  • Biker Paul.

    Moet ik naar jou komen Dennis ??

    Of naar de Wouwse tol ??

  • BoZtrapper

    Hey Bikers,

    Gewoon om 8.30 uur bij de stayokay(Jeugdherberg) dat is het makkelijkste te vinden..

    Ik zal jullie daar samen met mijn zwager Paul Dun oppikken…..

    Groeten,

    Niels

  • dennisb

    Voor een krab wel, maar als je met de auto komt is de wouwse tol makkelijker, geloof me!!

    Ik heb met je zwager afgesproken dat hij om half 10 bij avlon is

    Die krabbe zijn ammaol ut zallufde bink!!

  • BoZtrapper

    Hey Dennis,

    Helaas ben ik geen krab, maar de jeudgherberg is echt heel easy om te vinden hoor…..

    Maar goed ik zie het wel wat er Zondag gaat gebeuren…

    Mzzl

    Niels

  • Paul Dun

    Inderdaad Niels; als je de Wouwse Tol kunt vinden kun je Stay Okay ook vinden, je hoeft alleen een paar kilometertjes door te rijden richting Zeeland/Antwerpen en neemt dan gewoon de afslag Bergen op Zoom, bij de stoplichten na de afslag zie je de bordjes StayOkay al! Simpeler kan het eigenlijk niet.

    En als ik ga biken, ga ik liever niet eerst -tig adressen af om mensen op te pikken, dit betekent meestal allemaal verspilde tijd, ik weet dit uit ervaring.

    Dus ik sta ook om 8.30 bij de StayOkay en een ieder die komt is welkom.

    Mvg.,

    Paul