mooie score

  • Biker Paul.

    Ik las net op Dennis z`n weblog dat de Heroes € 452.000,- hebben opgehaald voor het goede doel !

    Ik vind het wel een superprestatie !!

    Gefeliciteerd Dennis en alle andere Heroes !

    Grrrrrrrrrrrrrrrreetz, Paul.

  • MiketheBike

    Doe je volgend jaar ook mee Paul?

    MiketheBike

  • Biker Paul.

    Als ik wat `support` van huis zou krijgen, ofwel : een vrouw die me hierin wat zou steunen dan zou ik het misschien wel doen maar bij gebrek hieraan laat ik het maar voorbijgaan…….Ze is nou al niet te genieten als ik 2 uurtjes wegben ! Laat staan een week :D

  • dennisb

    Ik doe weer mee. Zeker weten!!

    Ik heb al € 500,– sponsorgeld via de moeder van Michel, mijn heroe met duchenne, toegezegd gekregen.

    Nog meer “prikkers voor Duchenne” 2008?

    Ik kan shirts regelen (ga ik samen met Huub ophalen) en barst nog van de ideetjes om veel geld binnen te halen.

    Vandaag was trouwens echt een day after!! Voeldeme een beetje verloren.

  • Pens Armstrong

    Erg goed gedaan Dennis, respect, hulde enz. ! een echte Bikkel !

    Helaas geen cent gesponsord, maar volgende keer beter. Heb je weblog steeds gelezen, leuk om zo een beetje op de hoogte te worden gehouden. Nogmaals een diepe buiging. En inmiddels wel ff gedoucht ?

  • hwpaints

    petje af , ik heb het van hier een klein beetje gevolgd ik zag dat je toch al steun genoeg had, goed dat je het gehaald heb en een mooii bedrag voor een goed doel

  • adwin

    Grote klasse Dennis

    Mooie score voor een mooi doel,ik heb je verichtingen gevolgd op je weblog en ben onder de indruk,petje af!!!!

  • rob

    Ja dennis zoa;ls ik al eerder zij hier boven ik ga er volgend jaar ook voor .ik heb de mazzel dat ik mijn sponsor nu al bereid heb gekregen om het totaal bedrag te sponsoren.wat een sfeertje daar in het olympisch stadion klasse joh

    groet Rob