sensa pordoi

  • USA Biker

    Iemand toevallig bekend met het merk Sensa en dan de pordoi. Een carbon mtb. Heb hem in de winkel gezien maar de bike zegt me niet zo veel. En natuurlijk de winkelier zegt dat het een super fiets is. Maar iemand hier ervaring???

    Zoals jullie al merken zoek ik een nieuwe fiets.

  • Pens Armstrong

    Daar is een test van geweest in FIETS, mss heb je hier wat aan:

    http://www.targetbikes.nl/index.php?view=cms_160

  • Chris Cross

    Ik zit zelf ook al een tijdje naar deze bike te kijken. In mijn ogen een prima prijs/kwaliteit verhouding.

    Bij ons in de vereniging rijden er inmiddels een aantal rond, in verschillende configuraties. Ik heb mijn oor eens te luisteren gelegd en geen negatieve ervaringen gehoord!

    Sensa (Intersense) bouwt al een tijdje carbon race frames en voor zover ik weet is dit hun eerste carbon MTB frame en daar zijn ze wonderwel in geslaagd.

    Afgelopen week was ik bij mijn dealer, die hem inmiddels een half jaar in de verkoop heeft en die was ook enthousiast. Ik ken hem al jaren en hij hangt echt geen L*L verhaal op.

    Maarrrrrrr………….

    Toen zag ik opeens de nieuwe Stevens Flight staan, een prachtfiets. Een klein tikkie duurder, maar net iets strakker afgemonteerd.

    Ik wil je niet op andere ideeen brengen, maar kijk hier eens naar:

    http://www.stevensbikes.de/2007/index.php?bik_id=157&lang=nl_NL

    Gezien de geringe meerprijs zou ik zelf voor de ES gaan. Sterker nog: die keuze heb ik inmiddels gemaakt.

    Ik wil echter mijn fully eigenlijk niet kwijt. Bike regelmatig in Belgie, Luxemburg en Italie.

    Dus inruil of “erbij” kopen is een keuze die ik nog moet maken.

    Succes!!

  • Ninko

    je ziet ze tegenwoordig wel bij wedstrijden en zo rondrijden, ken het merk verder niet. Zal best goed zijn lijkt me :D

  • MWF

    De Giro van dit jaar was inderdaad Senza Pordoi!

  • bikerrinie

    Rijden in het mountainbike peloton idd paar goede renners op o.a Moorlag

  • Paco

    Ik heb gisteren een Sensa Pordoi besteld met de nieuwe XT 2008 groep.

    Maar wat een prijsverschillen zijn er zeg, dat is niet normaal.

    Maar goed, na enig speurwerk heb ik er nu eentje tegen een wel zeer goede prijs kunnen bemachtigen.

    Over ongeveer twee weken zal de uitlevering plaatsvinden.

  • pat claes

    Hoeveel heb je dan wel betaald,en bij welke dealer was dit dan,gr.patPaco schreef:

    >

    > Ik heb gisteren een Sensa Pordoi besteld met de nieuwe XT

    > 2008 groep.

    >

    > Maar wat een prijsverschillen zijn er zeg, dat is niet normaal.

    > Maar goed, na enig speurwerk heb ik er nu eentje tegen een

    > wel zeer goede prijs kunnen bemachtigen.

    >

    > Over ongeveer twee weken zal de uitlevering plaatsvinden.